tirsdag 24. mars 2009

Så ville jeg gå bort til denne hunden og ta bilde av den. Dermed fikk jeg jammen meg snakket med eieren også.

- Er det greit jeg tar bilde av hunden din, eller? spør jeg
"Ja ja" svarer damen med et smil
Jeg kosesnakker litt med hunden som er veldig glad for at jeg kom bort. Det høres litt sånn ut:
- Å, så søt du er! Ja, så søt! JA! Jaaaa! Å, så fin. Ja, så FIN! etc.
"Han er veldig glad i fremmede mennesker" sier hun omsider.
(Der har vi noe til felles)

Så kommer Torkel bort og vi snakker plutselig en del om den gule boka. Selvom ingen av oss har lest den eller sett filmen. Det er flott å snakke om bøker man ikke har lest! Litt som å gå på vgs?

Hunden endte opp på fanget mitt som en katt. Den tok ikke hintet da vi skulle gå, så jeg dyttet den vekk.

NB: Ingen dyr kom til skade under samtalen.

BTW: Stående applaus for bloggens to første bilder av the actual people jeg snakka med på gata!

Ingen kommentarer: