mandag 16. mars 2009

Dag 1


Da har du allerede fått et inntrykk av hva slags fyr jeg møtte idag. Han likna slightly på øverste bilde. Bare uten saksofon, dreads og mørk hud. Heller en blond og utrolig norsk utgave. På seg hadde han jakka under.

Jeg må innrømme at jeg var litt stressa for at jeg ikke skulle få til en samtale idag. Jeg var pretty trøtt på vei til optiker og videre sliten i huet fra optiker på vei til skole. Ja, dårlig unnskyldning. MEN.. på vei med T-banen til dansing nå i kveld, kunne jeg jo ikke dy meg. Jeg mener.. når du har på deg en sånn jakke, så gjør du det enkelt for mennesker som har prosjekter som meg. 

- Hvor har du fått den jakka fra?
"Jeg kjøpte den i statene i en butikk som heter.. (shainywainoma?)"
- Så utrolig fett!
"Hehe.. Ja, de har bare lagd 1000 stk av dem"
- Du kødder med meg!
"Nei, jeg tuller ikke med deg."
- Den var dritkul, hvertfall!
....
- Du har god smak! 
"Hehe.. ja!"

Så smilte vi og skilte lag. Eller jeg skilte lag. Han satt der. Jeg følte bare at jeg trengte meg litt på. Og det gjorde jeg jo, forsåvidt.

Det gjorde jeg jo..


1 kommentar:

Maria sa...

wow hellow!
..alltid gøy å komma øve nye bloggar på veven!Virke som om du har mye bra å sei, og kreative måtar å sei d på! så takk for litt nett-underhaldning og inspirasjon! Diggar prosjektet dokkas!
-Make`m talk!

hilsen maria, venninda til elisabet,som syns d va gøy å hilse på deg;)