mandag 23. mars 2009

Dag 8





Hurra! Idag henta jeg sykkelen fra sykkelverksted! Og hurra! Idag ble jeg ferdig med oppgaven 10 minutter før fristen! Og HURRA! For idag hilste jeg på naboen min for første gang! Jeg kom syklende hjem fra Circle - HipHop Huset og måtte smyge meg forbi to jenter som satt på trappen utafor blokka og tok en røyk.
- Jeg skal bare smyge meg forbi her, jeg.. Sa jeg.
Jeg låste sykkelen


- Jeg må hilse på naboene mine, da, sier jeg jovialt
"Ja.."
- Bor dere i 2. etasje, eller? spør jeg
"Nei, i første.." Sier den blonde av dem
- Å ja..
"Er det du som har flyttet inn ved siden av oss?"
- Nei, jeg bor i 2. etasje, jeg..
"ah.."
- Nei, men det var hyggelig å hilse på naboene sine! sier jeg mens jeg tar i dørhåndtaket.
"Ja, ikkesant" svarer de inderlig.
Jeg mister votten, og det blir litt sånn klomsete stemning før jeg åpner døra og sier
- Da får dere ha en fortsatt fin kveld!
"Ja, du også. Hyggelig å hilse på deg."

Vil du høre en søt sang: Jason Mraz med Lucky!

2 kommentarer:

cliff sa...

blir glad av å lese bloggen din jeg:) takk for melding, glemte det bort, men så kom jeg på det i dag... kult prosjekt du har! jeg føler meg feig. du er modig! også syns jeg du er flink som tar deg tid til å danse.

btw, takk for sist:) KJEMPE koslig å se deg igjen!

btw 2, jeg har også Eide&Eide på pensum. kremt.

btw 3, jamfør forkortes jf og ikke jfr.


high five + love!

Ferngully sa...

Cliffilc! Dine ord teller som perler på en snor. Nå ble jeg fornøyd. Content.
Enig med btw. Passe interessant med btw2 og takk for tips på btw3.

And I'm not leaving you hanging on that high five + love!