fredag 27. mars 2009

Dag 12


Idag var jeg på Bente Louises skole, Esmod, for å hjelpe henne med å tegne noe mønster til en kolleksjon. Det var interessant å henge med folka der. De jobber fra 09:00 til 03:00 (ja, på natta), og sover på luftmadrass på skolen. Det er helt INSANE! Og ja, jeg klikker! Det motstrider alt det mamma har lært meg!

Men til poenget. Jeg og Marte K. var på vei ut av leiligheten for andre gang idag. Skulle på kristenfest i den flotteste leiligheten jeg har sett! Og spise den beste maten jeg har smakt! Uansett.. jeg får ikke åpnet døra, for den blir åpnet fra den andre sida. Og fram titter en liten mann og to andre mennesker.

- Se her ja. Det kaller jeg service, sier jeg på akkurat samme måte som min far ville sagt det
"Jah.." 
De humrer alle tre
"Vi bare står her ute hele tida og venter på at vi kan åpne døra for folk" sier damen av de
Jeg ler
- Ja, det er flott, det, sier jeg

så går vi ut, og de inn.

Ingen kommentarer: