torsdag 2. april 2009

Dag 18


Mannen som bor rett over gata, spilte svensk danseband musikk på full guffe. Iført oransjt pannebånd med en kjærlighet på pinne i hånda som han veivet med da han dansa til musikken. Jeg ville såklart kommunisere med han, siden jeg er CommunicationWoman. Derfor tok jeg på meg Jennys glitrete pannebånd, satte meg i vinduskarmen og satte på "nei, så tjukk du har blitt". Enda høyere.

Samtalen jeg hadde idag var på Olaf Ryes plass, og gikk sånn her:

"Så fine blomster", sier den relativt gamle mannen om blomstene jeg skal gi til Ida i bursdagspresang
- å.. takk, svarer jeg og smiler
...
"Jeg liker blomster"
- Ja, du gjør det, ja..
"Veldig.."
- Ja, de gjør liksom noe med et rom, sier jeg
"ja"

2 kommentarer:

Ida :) sa...

...og blomsten jeg fikk i bursdagspresang pryder stua! En helt fantastisk nydelig orkidée... Takk igjen, tante Lenis! Sees ikveld da, på kul westerdalsbursdagsfest! Jeee!

Anonym sa...

KONGEBILDE!!!!!